Friday, December 9, 2011

Jane Zhang, Peng Shuai Coco Lee I love all of you! But my love enough to go around? haha

#不亦# will I am, John Legend, 李文,子等等 17号在北京做APSA慈善演唱会。 大家一定要来看看演唱会!耶耶!http://t.cn/SGCI22 想更了解的看我 @不亦乎演唱会 心] 
@麦小ChelseyMark 浪个人认证  #我是万事达人#一直希望在美国的海哈雷,去年于梦想成真。我着哈雷,沿着美国101高速一路游旧金山、圣地哥、和加州海的旅游地,了著名的中途号航空母。我第一次,呼吸着太平洋的空气,吃着海自助餐是何等美妙之事!作旅行@万事达人 ,我梦想而旅行,无价!
Guys also have times where they lose their emotions. Jane Zhang’s Concert, I couldn't control myselfPriceless. 话筒] @张靓颖 @万事达人 @万事达中心
偷笑] @麦当 Next time when you order Mcdonald's, tell them you don't want any kind of sauce on your food cause theres alot of added calories in the sauce. 给力]
Behind the Scenes! PengShuai, ZhangBo and Ahao all put allot in to shooting our add. "Top Secret"! Yeah! @李宁官方微博 @李宁互社区







No comments:

Post a Comment